Jak zkopírovat knihovny z jedné instalace Netbeans do jiné

Zrovna dnes jsem se pustila do instalace nové verze Netbeans IDE 6.7. Vzhledem k tomu, že se mi nechtělo importovat a vytvářet vlastní knihovny, které jsem měla v přechozí verzi, znovu, brouzdala jsem trochu po internetu a hledala, jak na to ... a celkem jednoduché ;-) Stačí zkopírovat:

-user-\.netbeans\6.5\config\org-netbeans-api-project-libraries\Libraries

do

-user-\.netbeans\6.7\config\org-netbeans-api-project-libraries

kde

-user- je cesta k vašemu domovskému adresáři. Tedy u mě např.
C:\Documents and Settings\pavla

Comments

Popular posts from this blog

Hibernate delete and update queries with joins

Access application Google Drive account from javascript without client side authorization dialog

MyBatis calling Oracle stored procedures